8 Nisan 2012 Pazar

Aborjin

            Merhaba dostlar.Artık benimde yaptığım yağlıboya tablolarımı sergileyecek bir blog'um var. Bloğumu hazırlayan oğlum Ozan Çağlar'a çok teşekkür ediyorum.Altı yıldır resim yapıyorum.Emeklerimi siz dostlarla paylaşmak istiyorum .Resim yapmayı çok seviyorum.Resim yaparken oradaki mekanlarda geziyorum.Öyle hissediyorum.Renklerin büyülü dünyasının bukadar çekici olduğunu bilmiyordum, resim yapmaya başlayınca anladım.Tablodaki kızımada çok uğraştım umarım beğenirsiniz.
           Buradan 2 yıldır çok güzel resimler yapan canım kardeşim Sevim'e de selamlar gönderiyorum. Başarılarının devamını diliyorum. Onu çok seviyorum.
sevgilerle.

2 yorum:

  1. O senin güzel görüşün canım ablacığım. Hiç şüphem yok ki daha nice güzel resimlere imza atacaksın. İyi ki böyle güzel uğraşlarımız var.

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun yeni bloğunuz, bol paylaşımlı ve keyifli günler diliyorum:)

    YanıtlaSil